MINIATURY

miniatury-logo-800
Kategoria
Konkursy
Termin
sobota, 17 luty 2024
Miejsce
Centrum Kultury w Lublinie
Telefon
508 551 203
E-mail
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Termin zgłoszeń
2024-01-21

OGÓLNOPOLSKI KONKURS TANECZNY

MINIATURY 2024

pod honorowym patronatem Prezydenta Miasta Lublin Krzysztofa Żuka

REGULAMIN

ORGANIZATORZY

  • Młodzieżowy Dom Kultury "Pod Akacją" w Lublinie, Grodzka 11, 20-112 Lublin, tel. /fax 81 5322740, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Centrum Kultury w Lublinie ul. Peowiaków 12, 20-007 Lublin 

PARTNER SPOTKAŃ:

  • Rada Rodziców Młodzieżowego Domu Kultury "Pod Akacją" w Lublinie

Dane kontaktowe do Organizatora:

  • Tel. 508 551 203
  • e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

TERMIN I MIEJSCE

  • Konkurs odbędzie się 17.02.2024 r. (sobota) w Centrum Kultury w Lublinie, ul. Peowiaków 12, 20 – 007 Lublin

CELE KONKURSU

  • Prezentacja dorobku artystycznego tancerzy amatorów.
  • Popularyzacja współczesnych form tańca, ich walorów artystycznych i wychowawczych.
  • Wymiana pomysłów i doświadczeń w zakresie pracy z tancerzami.
  • Integracja środowisk upowszechniających kulturę taneczną.
  • Poszukiwanie nowych form wypowiedzi artystycznej, rozwijanie wrażliwości scenicznej.

UCZESTNICY

  • Ogólnopolski Konkurs Taneczny Miniatury, to okazja do zaprezentowania małych form tanecznych przed szerszą publicznością oraz skonfrontowania się z opiniami jury.
  • Konkurs skierowany jest do tancerzy amatorów, prezentujących się solo lub w duecie. Zgłoszona prezentacja powinna mieć formę etiudy, opowieści tanecznej.
  • Tancerze mogą jednocześnie wystąpić w kategorii solo oraz duet.
  • Soliści prezentują kompozycję do 3 minut a duety do 5 minut. W najstarszej kategorii wiekowej dopuszcza się prezentacje solowe do 5 minut oraz duety do 8 minut.

 KATEGORIE WIEKOWE

  • Ustala się następujące kategorie wiekowe:
  • 12 – 15 lat
  • 16 – 19 lat
  • 20 – 25 lat
  • Organizatorzy oraz jury mają prawo do weryfikacji wieku, dlatego uczestnicy zobowiązani są do posiadania ważnych dokumentów potwierdzających wiek.
  • Jury zastrzega sobie prawo zmiany kategorii wiekowej danej prezentacji.

WARUNKI UCZESTNICTWA/ZGŁOSZENIA

  • Warunkiem uczestnictwa w Konkursie jest wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszenia dostępnego pod adresem: https://forms.gle/SyVpw95yZLgXpKJj9
  • Termin zgłoszeń upływa 21.01.2024 r.
  • Każdy otrzyma potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia osobną wiadomością e-mail, o przyjęciu decydować będzie kolejność zgłoszeń.
  • W przypadku dużej ilości uczestników, organizator zastrzega sobie prawo do wcześniejszego zakończenia przyjmowania zgłoszeń.
  • Po przesłaniu zgłoszenia zmiana podanego repertuaru nie będzie możliwa,
  • W razie rezygnacji z udziału w Konkursie, należy poinformować o tym organizatora.
  • Deklaracja uczestnictwa jest równoznaczna z akceptacją całości regulaminu Konkursu.

AKREDYTACJA

  • Koszt akredytacji wynosi:
  • 40 zł – SOLO
  • 60 zł – DUET
  • Akredytację należy wpłacić po otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia nie później niż do 01.2024 r. na konto 47 1240 1503 1111 0010 0148 3432 (z dopiskiem „MINIATURY”).
  • Terminowa wpłata jest warunkiem uczestnictwa w Konkursie.
  • W razie rezygnacji akredytacja nie podlega zwrotowi.
  • Aby otrzymać fakturę za opłatę akredytacyjną należy w formularzu zgłoszeniowym podać dane, na które ma być wystawiona.

WARUNKI TECHNICZNE

  • Konkurs odbędzie się na profesjonalnej scenie Centrum Kultury, o wymiarach 8 m (szerokość) x 10 m (głębokość), organizator zapewnia podłogę baletową, oraz wyposażenie techniczne wraz
    z obsługą techniczną.
  • Pokazy będą odbywać się przy ogólnym świetle scenicznym.
  • Każdy uczestnik zobowiązany jest przesłać nagranie muzyki w formacie „wav” lub „wma”
    (w ostateczności jako „mp3”) z wykorzystaniem usługi przesyłania plików w „chmurze” – WeTransfer (https://wetransfer.com) na adres e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w terminie
    do 31.01.2024 r.
  • Plik z muzyką powinien być opisany: imię i nazwisko uczestnika, kategoria wiekowa, tytuł choreografii.
  • Zabrania się używania rekwizytów i materiałów, które w jakikolwiek sposób mogłyby zniszczyć lub zabrudzić scenę, bądź przeszkodzić w innych prezentacjach.

OCENA I NAGRODY

  • Organizator powoła profesjonalne jury,
  • Kryteria oceny prezentacji scenicznych:
  • choreografia i kompozycja,
  • oryginalność i atrakcyjność koncepcji,
  • technika prezentacji scenicznej,
  • dobór muzyki, kostiumów, spójność wszystkich elementów choreografii,
  • ogólne wrażenie, walory artystyczne i wychowawcze,
  • Decyzja jury jest ostateczna,
  • Każdy otrzyma dyplom uczestnictwa,
  • Ilość nagród w każdej kategorii będzie przyznana według uznania jury.

SPRAWY ORGANIZACYJNE/POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  • Prezentacje odbędą się w 3 blokach tanecznych, zgodnie z kategoriami wiekowymi.
  • Uczestnicy przyjeżdżają i ubezpieczają się na koszt własny lub instytucji delegującej.
  • Uczestnicy zobowiązani są do bezwzględnego przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny obowiązujących w CK, a w przypadku zniszczeń, do pokrycia kosztów.
  • Podczas rejestracji, każdy uczestnik, zobowiązany jest dostarczyć organizatorowi dokument ze zgodą RODO.
  • Na stronie MDK „Pod Akacją” w Lublinie oraz na fanpage na Facebook zostanie opublikowany szczegółowy program i kolejność prezentacji.
  • Kwestie sporne lub nieujęte w regulaminie rozstrzyga organizator.
  • Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania imprezy z przyczyn od siebie niezależnych.

DO POBRANIA:

REGULAMIN KONKURSU

 

mt_ignore:Logo Prezydenta Miasta Lublin Krzysztofa Żuka


INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia
o ochronie danych) Dz.U.UE.L.2016.119.1 (dalej: RODO)

Informujemy, że:

Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z organizacją imprezy Ogólnopolski Konkurs Taneczny „MINIATURY” jest Młodzieżowy Dom Kultury „Pod Akacją” w Lublinie, ul. Grodzka 11, 20-112 Lublin.

    1. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może Pani/Pan kontaktować́ się̨ we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych poprzez e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pisemnie na adres Administratora danych.
    2. Dane osobowe (imię̨ i nazwisko: uczestnika, rodzica/opiekuna prawnego oraz nauczyciela, wiek uczestnika) przekazane w dokumentacji zgłoszeniowej do konkursu będą̨ przetwarzane w celu naboru uczestników, przeprowadzenia i promocji Spotkań́. Ponadto dane osobowe będą̨ przetwarzane również̇ w celach związanych z realizacją przez jednostkę̨ obowiązku archiwizacyjnego.
    3. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w zakresie uczestnictwa w Spotkaniach jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych wyrażona zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a. RODO, art. 81 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych – w zakresie rozpowszechniania wizerunku w celu promowania wydarzenia w mediach oraz wybranych portalach społecznościowych jak również̇ zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
    4. Podanie danych osobowych identyfikujących uczestnika Spotkań́ oraz jego rodzica/ opiekuna prawnego, przetwarzanych na podstawie zgody jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie spowoduje brak możliwości uczestnictwa w konkursie. Brak zgody na rozpowszechnianie wizerunku nie wyklucza możliwości uczestnictwa w Spotkaniach. Zgoda może być cofnięta w każdym czasie. Cofniecie to nie ma wpływu na zgodność́ przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
    5. Odbiorcami danych osobowych mogą̨ być́: Urząd Miasta Lublin, Centrum Kultury w Lublinie oraz inne organy administracji publicznej uprawnione do uzyskania takich informacji na podstawie przepisów prawa lub podmioty, którym administrator powierzył przetwarzanie danych osobowych. Dane mogą̨ być́ udostępnione Facebook Ireland Ltd., 4 Grand Canal Square, Dublin, Irlandia i Facebook, Inc. 1601 Willow Road, Menlo Park, CA 94025, USA. Tym samym, dane będą̨ przekazane do Stanów Zjednoczonych Ameryki, gdzie obowiązują̨ inne przepisy z zakresu ochrony danych osobowych, które w szczególności mogą̨ nie zapewniać́ dostatecznego poziomu ochrony.
    6. Dane osobowe nie będą̨ podlegać́ automatycznym sposobom przetwarzania danych opierających się̨ na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w szczególności nie będą̨ podlegać́ profilowaniu.
    7. Dane będą̨ przechowywane przez czas naboru, realizacji i promocji przeglądu do końca aktualnego roku szkolnego a następnie zostaną̨ usunięte według procedur obowiązujących w placówce.
      Protokół ze Spotkań́ będzie przechowywany w celu archiwalnym przez okres 25 lat. W przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie zgody Administrator przetwarza je do czasu zakończenia realizacji ww. celów lub do czasu wycofania zgody.
    8. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują̨ Pani/Panu następujące prawa:
      - Prawo dostępu do danych osobowych;
      - Prawo żądania sprostowania/poprawienia danych osobowych;
      - Prawo żądania usunięcia danych osobowych w przypadkach określonych w art. 17 RODO;
      - Prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, w przypadkach określonych w art. 18 RODO;
      - Prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie tych danych, które przetwarzane będą̨ na podstawie zgody;
      - Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
    9. Zgodnie z wyżej wymienionym rozporządzeniem Organizatorzy imprezy mają prawo do:
      - przetwarzania danych osobowych uczestników w celach organizacji i przeprowadzenia konkursu oraz udostepnienia informacji o wynikach konkursu,
      - nieodpłatnego używania, wykorzystania i rozpowszechniania wizerunków dzieci i młodzieży utrwalonych jakakolwiek techniką na wszelkich nośnikach przez Młodzieżowy Dom Kultury „Pod Akacją” w Lublinie na potrzeby konkursu w tym ewentualnego:
      - użycia wizerunków uczestników do rożnego rodzaju form elektronicznego przetwarzania, kadrowania i kompozycji, a także zestawionego z wizerunkami innych osób i towarzyszącym komentarzem,
      nagrania filmowego, które może być́ cięte, montowane, modyfikowane, dodawane do innych materiałów powstających na potrzeby konkursu (wystawy, imprezy) oraz w celach informacyjnych,
      rozpowszechniania wizerunku oraz podawania do publicznej wiadomości danych personalnych uczestników w mediach w tym:
      w Internecie na stronach Młodzieżowego Domu Kultury „Pod Akacją” w Lublinie,
      na portalach używanych przez MDK „Pod Akacją” w Lublinie: Facebook, YouTube,
      podczas organizowanych wystaw,
      w materiałach promocyjnych i informacyjnych.
 
 

Wspierane przez iCagenda

WYDARZENIA

rodo banner 720 out

W ramach naszego serwisu internetowego stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeżeli nie wyrażasz zgody aby Twoja przeglądarka internetowa przechowywała cookies, należy zmienić jej ustawienia.
Korzystanie z portalu www.mdk.lublin.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, iż zgadzasz się na wykorzystywanie przez nas cookies.